او همیشه اشتباه می کرد!

در قدیم مرد گدایی هر روز در بازار گدایی می کرد و مردم با نیرنگی،حماقت او را دست می انداختند.دو سکه به او نشان می دادند که یکی شان طلا بود و یکی از نقره.اما مرد گدا همیشه سکه نقره را انتخاب می کرد.این داستان در تمام منطقه  پخش شد.هر روز گروهی زن و مرد می آمدند و دو سکه به او نشان می دادند و مرد گدا همیشه سکه نقره را انتخاب می کرد.تا اینکه مرد مهربانی از راه رسید و ازاینکه مرد گدا را آنطور دست می انداختند ناراحت شد.در گوشه میدان به سراغش رفت و گفت:هر وقت دو سکه به تو نشان دادند سکه طلا را بردار.این طوری هم پول بیشتری گیرت می آید و هم دیگر دستت نمی اندازند.گدا پاسخ داد:ظاهرا حق با شماست،اما اگر سکه طلا را بردارم،دیگر مردم به من پول نمی دهند تا ثابت کنند که من احمق تر از آنها هستم.شما نمی دانید تا حالا با این کلک چقدر پول گیر آورده ام!!!!!!!

اگر کاری را که انتخاب کرده ای و انجام می دهی،هوشمندانه باشد،هیچ اشکالی ندارد که تو را احمق بدانند.



نظرات شما عزیزان:

یه بنده خدا
ساعت20:09---30 مهر 1390
مطلبت خیلی قشنگ بود عزیزم

برای منم خیلی پیش اومده که یه کای کردم که از نظر دیگران احمقانه ست ولی از نظر خودم بهترین کار ممکنه...

ولی میدونی حیف که توی این جامعه ادما فقط به فکر افکار مردمن

نمیدونن که در دهن مردمو هیچ وقت نمیشه بستو حرف واسه گفتن همیشه دارن


یه بنده خدا
ساعت20:09---30 مهر 1390
مطلبت خیلی قشنگ بود عزیزم

برای منم خیلی پیش اومده که یه کای کردم که از نظر دیگران احمقانه ست ولی از نظر خودم بهترین کار ممکنه...

ولی میدونی حیف که توی این جامعه ادما فقط به فکر افکار مردمن

نمیدونن که در دهن مردمو هیچ وقت نمیشه بستو حرف واسه گفتن همیشه دارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mahnaz nobakht

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 34250
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان ابزاروبلاگ